TRAINING AND DEVELOPMENT, ON-LINE ADVERTISING
On-line reklama
Jak pracujeme při přípravě a realizaci reklamní kampaně
-
Zjistíme potřeby klienta podrobnou analýzou.
-
Definujeme cílovou skupinu, ke které budeme komunikovat (konečný zákazník, uživatel webu, služeb, obchodní partner, či jiná)
-
Snažíme se zjistit a poznat, jak a na co reaguje cílová skupina pro maximální přesnost a efektivitu plánování.
-
Na základě zjištěných potřeb (podpora prodeje, image či komunikace nového produktu) navrhneme nejvhodnější termín a nejefektivnější formu komunikace (návrh mediaplánu a jeho rezervace).
-
Vytvořený a rezervovaný mediaplán prezentujeme klientu a v případě zájmu navrhneme a realizujeme komunikační strategii + kreativu.
-
Reklamní strategii otestujeme na vzorku cílové skupiny a sladíme s dalšími marketingovými aktivitami klienta. V případě dlouhodobé spolupráce spoluvytváříme celoroční strategii marketingové a produktové komunikace.
-
Po schválení a objednání mediálního plánu klientem (případně dalších služeb zahrnujících kreativu a tvorbu grafiky) nasadíme nejúspěšnější reklamní sdělení a spravujeme probíhající kampaň na internetu.
-
V průběhu kampaně měříme úspěšnost, navrhujeme klientu změny pro optimalizaci kampaně a realizujeme změny či úpravy za účelem maximalizace úspěšnosti kampaně.
-
Po skončení kampaně vyhotovíme závěrečnou zprávu obsahující nejúspěšnější formáty, nejefektivnější sdělení a prostory.
Ukázka závěrečné zprávy zde>>