TRAINING AND DEVELOPMENT, ON-LINE ADVERTISING


Ceny, formáty, selektivní kriteria - další informace

 Na webu naleznete ukázky formátů a možných cílení a cen - viz Bannery-cílení-ceny anebo Direct mailing-cílení-ceny. Toto je však jen výběr ze služeb a produktů, které poskytujeme klientům dle jejich potřeb, výše rozpočtu a cílů, které má jejich kampaň splnit. Dle požadavků a potřeb klienta poskytujeme služby přímo šité na míru, a to jak v případě imageových kampaní, tak pro velké weby či portály zajištění nákupu trafficu (platby za akce - prokliky bannerů, prokliky z textových odkazů, intextová reklama, atd.). Měsíčně můžete takto cíleně oslovit více než 2 000 000 uživatelů!

Kromě uvedených formátů nabízíme také další možnosti:

  • mobilní reklama (sms - 140 znaků, mms) - můžete zacílit na uživatele dle regionu, věku, pohlaví, výše vzdělání, mobilního operátora, atd.
  • balíčky dle segmentů či oboru podnikání (auto-moto, sport, kosmetické výrobky, zdraví, volný čas, apod.)
  • propojení on-line a off-line komunikace
  • výpomoc při navrhování komunikační strategie, kreativního zpracování díky partnerství s profesionály, jež jsou špičkami ve svém oboru (Art directors, copywriters, grafici, fotografové, producenti a další..., a to za bezkonkurenční ceny, neb "neživíme" chod celé reklamní agentury, přesto však nabízíme jejich špičkovou kvalitu služeb a kreativitu.

 

KRITERIA, DLE KTERÝCH PŘESNĚ ZASÁHNETE SVOU CS FORMOU BANNERU, E-MAILU ČI TEXTOVÉHO ODKAZU

  • Věk
  • Datum narození (rok, měsíc a rok, přesné datum narození)
  • Pohlaví
  • Místo bydliště (město, kraj)
  • Výše vzdělání
  • Pozice na pracovním trhu (student, podnikatel, zaměstnanec, nezaměstnaný)
  • Znalost jazyků (i včetně úrovně znalosti - 4 stupně)
  • Koníčky (zvířata, sport, internet, cestování, hudba, atd.)
  • Majetek (dům, byt, auto, mobil, vlastní firma)
  • Kuřák / Nekuřák
  • Děti v domácnosti
  • Stav zraku
  • Oblíbené činnosti (návštěvy restaurací, sport, TV, dovolené v tuzemsku / zahraničí, diskotéky, kino, divadlo, hudební styly)
  • Sexuální orientace
  • Náboženská orientace
  • Typ postavy a typ vlasů (krátké, dlouhé, vlnité, barvené,...)
  • Dle e-mailové schránky (provozovatele) - možnost vyloučení či selekce upřednostňované skupiny uživatelů, kteří vlastní e-mailovou schránku např. u Gmailu, Seznamu, Centra, Volny.cz, atd.
  • Muži z regionu XY vlastnící luxusní automobil, Muži z regionu XY vlastnící luxusní motocykl,Muži z regionu XY vlastnící dům / byt, Podnikatelé z regionu XY (ukázka možnosti kombinace selektivních kriterií)

 

Máte speciální požadavky či přání? Potřebujete poradit s přesným zacílením a návrhem komunikace či kombinací formátů a forem oslovení nejefektivnější a cenově bezkonkurenční formou?

Kontaktujte nás!